كمرم شكست از غصه يه كارى بكن بلندشم... ( شعرى از سامان عظيمى )

.....................



كمرم شكست از غصه يه كارى بكن بلندشم... ( شعرى از سامان عظيمى )

بخدا شكسته بودم.. وقتى دستامو گرفتى.. همه چشم بستن و رفتن.. تو چرا موندى نرفتى؟؟؟ دعاهام گرفت و بازم ؛ قدم هات به سمتم برگشت ، خدا ميدونست تو قلبت ؛ نقشه ى تازه اى ميگذشت... دستمو گرفتى پاشم.!!! زير پايى زدى بيفتم... حيفه اون روزها كه هر دم ؛ هى دوست دارم ميگفتم... كمرم شكست از غصه.. يه كارى بكن بلندشم... تو خودت دوباره برگرد.. باز بهت علاقه مندشم... اون توء قديمو ميخوام. صاف و بى رياءو ساده... ، همون كه همه ميگفتن.. خدا اون و هديه داده...تو خودت دوباره برگرد.. دشمن به ريشم نخنده... آخه بى وفا به جز تو ، كيه زخم هامو ببنده...؟؟؟ هيچكسو نيار تو قلبت.. آدما وفا ندارن... تو نذار عالم و آدم ؛ پا رو غيرتم بذارن...!!! ، دوست و آشنا نگن كه.. تحمل نكرد دوروزم...!!! اگه پرسيدن كجا رفت؟ چى بگم قهريم هنوزم؟؟؟ كمرم شكست از غصه.. يه كارى بكن بلندشم... ؛ تو خودت دوباره برگرد.. باز بهت علاقه مندشم... قرار بود پيشم بمونى! تو كه باز منو شكستى!!! اين همه مدت عزيزم!!! تو به پاى كى نشستى؟؟؟تو دلت با ديگرى بود؟؟؟ پس چرا چيزى نگفتى؟؟؟ نكنه مثل گذشته ، حرفامو شوخى گرفتى؟!! گفته بودم كه ميميرم.. اگه دستاتو نگيرم... باورت نشد عزيزم؟؟؟ ببين با كسى نميرم... ؛ جاى تو هنوز همين جاست.. ميون قلب شكستم ، از وقتى رفتى عزيزم ؛ درشو رو همه بستم!! دو سه تا نامه ى خيس خب ؛ تورو از يادم نبرده... ياد تو هنوز همين جاست.. خاطرت هرگز نمرده... بخدا يه جورى ميشم... وقتى اسمتو ميارن!!! عاشقم هواتو دارم... اينا كه تقصير ندارن... .همه ميگن كه تو نيستى ؛ نبايد فكر تو باشم... اما تو هميشه هستى.. اگه باشم يا نباشم... كمرم شكست از غصه.. يه كارى بكن بلندشم... ، تو خودت دوباره برگرد.. باز بهت علاقه مندشم... >>>>>>> شاعر: سامان عظيمى <<<<<<<



نظرات شما عزیزان:

kimia
ساعت23:37---19 فروردين 1392
زندگی یعنی:

بخند هرچند که غمگینی،

ببخش هرچند که مسکینی،

فراموش کن هر چند که دلگیری.

اینگونه بودن زیباست هر چند که آسان نیست!

=-=-=-



خواهش ميكنم..بازم شرمنده كردين ممنونم
پاسخ: man azatoon mamnoonam aji kimiya. khoshhalam kardin ba commente zibatoon


رامین
ساعت0:26---19 فروردين 1392
داداش سامان کجایی دلم واست تنگ شدهپاسخ: fadaye to dadash ramine aziz ,manam hamintor.

my love
ساعت14:04---8 فروردين 1392
دلم مي خواهد نامت را صدا کنم

يک طور ديگر

جوري که هيچ کس صدايت نکرده باشد

يک طور که هيچ کس را صدا نکرده باشم

دلم مي خواهد نامت را صدا کنم

يک طور که دلت قرص شود که من هستم

يک طور که دلم قرص شود که با بودن من ، تو هم هستي
پاسخ:
mersi dadash, ziba bood


ramin
ساعت11:57---4 فروردين 1392
زیبا بود داداش کلم

y ashegh
ساعت17:37---26 اسفند 1391
هيچكسو نيار تو قلبت.. آدما وفا ندارن...
mesle hamishe aliiiiiii bood saman, kheili zibast, damet ghizh ...


y ashegh
ساعت16:51---26 اسفند 1391
تو کسی که خنده اش طعم زمستان میدهد
من همان که ابتدایش بوی پایان میدهد
خوب میدانم که یک شب ، یک شب بی انتها
عشق روی دستهای بی کسم جان میدهد


KiMiYa
ساعت22:46---7 اسفند 1391
شکستن من و تماشای تو

















وقتي مي شکنم ...

















خوب تماشا کن ...

















شايد روزي ...

















به دنبال تکه هايم بگردي ...



============



نه بابا كاري نكردم وظيفه بوود
پاسخ: Salam Aji Kimiya... Az Tahe Delam Mamnoonam Azatoon.., Omidvaram Shoma Ham Be Tamoome Arezoo Haye SHirenetoon Beresin , Mamnoon


KiMiYa
ساعت14:43---6 اسفند 1391
چِـرا سـاکـِت نـِمـی شَـوی؟







صـدای نـفـس هـایـت در آغـوش او







از ایـن راه دور هـم آزارم مـی دهـد…







لــعــنــتــی… آرامـتـر نـفـس نـفـس بـزن..
پاسخ: mamnoonam...


ملینا اریا * مخروبه ی رویا *
ساعت23:58---12 بهمن 1391
ما ز یاران چشم یاری داشتیم....

خود غلط بود آنچه میپنداشتیم....


mahsa
ساعت8:10---5 بهمن 1391
از خط خطی هایم ساده نگذرید...







به یاد داشته باشید







دل نوشته هایم را







یک " دل " نوشته است ...
upam


پرنسس
ساعت16:23---28 دی 1391
امروز معلم عشق گفت :



دو خط موازی هیچگاه به هم نمیرسند !



مگر اینکه یکی از آنها خود را بشکند .



گفتم : من خودم را شکستم پس چرا به او نرسیدم ؟



لبخند تلخی زد و گفت :



شاید او هم به سوی خط دیگری شکسته باشد
پاسخ: Kheyli Zibast In matn... Mamnoon a Hozoure Garmet Aji Princessam...


kimia
ساعت12:37---26 دی 1391
گاهی باید احساس نکنی ،



تا احساست کنند !



گاهی باید کسی باشی که نیستی ،



تا کسی که بودی باشی !



گاهی باید چشم ها را بست ،



تا تو را ببینند ! گاهی باید خوابید ،



تا شاید بیدارت کنند ! گاهی باید رفت ،



تا بودنت احساس شود ...
پاسخ: Kheyliiii Ziba Bood.. Mamnoonam Azat Ajim


ساعت22:04---20 دی 1391
سلام داداش سامان باافتخارلینکت کردم والبته لینکم شدم راسی بهم سربزن هیچ کس تنها نیس بانوی اول خخخخخخخخخخخ بای
پاسخ: سلام آجى يه دنيااااااااااااااا ممنون...


پرنسس
ساعت19:52---20 دی 1391
چيزي در دل ندارم...





فقط اين نبودن ها و نداشتن ها...





حسرت كنج دلم را وسيع و وسيع تر مي كند..
پاسخ: اى گفتى آجى... ممنون آبجى من.


ساعت14:58---20 دی 1391
هـــــیـــــچ وقــــت























هيچ وقت























هيچ























وقت











اشــــک اونــــی که دوســـــش داری رو درنــــــیار...











چـــــون ممــــکنه هـــــــمراه اشــــــکاش











از چشـــــــمش بیوفــــــتی...!!!
پاسخ: ممنون از حضور گرم و آرامش بخشت آجى كيميا واقعا زيبا بود...


ملینا اریا * مخروبه ی رویا *
ساعت10:39---10 دی 1391
مدت هاست ... آن قدر مرد شده ای ... که کاری به کارم نداری ! با این حال ... نمی دهی "نان خشکی " ببرد ام، خیالم راحت شود عروسک دوران کودکی کسی بودن چقدر بد است!

sara.
ساعت19:12---9 دی 1391
salam dadashe mehraboonam chetori?saman kheily goli mc k behem sar mizari v nazareto migi kheily khoshhalam mikoni.kheily kheily movazebe khodeto mehrabooniyat bash.ishaala too darsatam movafagh bashi aziiiiiiiiiiizam.

ملینا اریا * مخروبه ی رویا *
ساعت17:28---4 دی 1391
ن طوریها هم که تو فکر میکنی نیست... شاید عاشقت بودم، روزی!!! ولی ببین بی تو، هم زنده ام، هم، زندگی میکنم... فقط گاهی در این میان، یادت... زهر میکند به کامم زندگی را... همییییین
پاسخ: ممنون آجى


ساعت19:54---2 دی 1391
سلام داداشی ....

بهم سر نمیزنی ؟

فراموشم کردی ؟

ای بابا ، فکر میکردم شما با بقیه فرق دارید ....

نمیخوام زود قضاوت کنم ولی .....
پاسخ: سلام. نه بابا فراموشى چيه؟ من بيخود بكنم فراموش كنم... راستش امتحاناتم شروع شده بخاطر همون زياد وب نميام ؛ به روى چشم.. همين الان ميام وبتون...


ملینا اریا * مخروبه ی رویا *
ساعت19:53---2 دی 1391
سلام داداشی ....
بهم سر نمیزنی ؟
فراموشم کردی ؟
ای بابا ، فکر میکردم شما با بقیه فرق دارید ....
نمیخوام زود قضاوت کنم ولی .....


mahsa
ساعت19:41---28 آذر 1391
✘چِــشــآمُـو بَــســتَــم خَــســتــ ه ـی خَــســتَــ م









بـآ عَــڪــســآـت ـایـنــجــآ تَــלּــ هـــآ نِــشَـــســتَـــم✘









✘تُـــو رـوُ نَــבـآرَــم هِــی بَــב مـیــآرََــم











בلََــم گِــرِـفــتــه ـاَز روـزگــآـرَم✘


mahsa
ساعت19:41---28 آذر 1391
✘چِــشــآمُـو بَــســتَــم خَــســتــ ه ـی خَــســتَــ م









بـآ عَــڪــســآـت ـایـنــجــآ تَــלּــ هـــآ نِــشَـــســتَـــم✘









✘تُـــو رـوُ نَــבـآرَــم هِــی بَــב مـیــآرََــم











בلََــم گِــرِـفــتــه ـاَز روـزگــآـرَم✘


مهرسا
ساعت17:14---25 آذر 1391
سامان جون رسید کامنتت. خوندم! بازم مثل همیشه دلگرمی!!!! مرسی!!!
بازم میام فعلا...


اجی محدثه
ساعت11:37---2 آبان 1391
دیشب به فکرت بودم داداشی
گفتم کاش سامان برام کامنت میزاشت
الان واقعا خوشحال شدم
وای ببین سامان از بس که خوشحال شدم یادم رفت سلام کنم

سلام به داداشیه گلم عزیز دلم دلم برات یه ذره شده بود فدات شم چشم دیگه گریه نمیکم ولی خب اخه خیلی ناراحت کننده بود..



دوست دارم داداشیه گلم وااااااااااااااااای
یه دنیا خوشحالم کردی جیگرم بوس

چیکار میکنی با مدرسه خوش میگذره؟

ایشاله امسال دیگه تجدید نشی


نگین
ساعت18:23---6 مرداد 1391
سلام داداش

قربونت برم

غصه که همیشه هست نمیشه نخورد

ولی قول میدم کمتربخورم

این آپت مثل همیشه عالی و..

فداتپاسخ: آبجى قول دادى هاااااا . پس اگه يه ذره هم غصه خوردى بايد زود بالا بيارى هاااا . فدات آبجى تو خيلى مهربونى . ممنون به قدر اقيانوس هااااااااا


elnaz
ساعت1:04---30 تير 1391
salam
merc k be webam umadi
man sharayete in guruho khundam
manam dust daram ozv sham
chi kar bayad bokonam???


نگین
ساعت0:13---17 تير 1391
سلام داداش خودم
ببخش دیرسرزدم بهت
حالت چطوره؟
سامان جان به این حرفاتوجه نکن
اونایی که عشقوتجربه نکردن حرف ماعاشقارونمیفهمن
ماخداروداریم


sara
ساعت14:39---11 تير 1391
chize khasi nist dadashi narahat nabash.fahat yekam delam gerefte az roozegari k ba in hame adamaye joor va joor chera enghadr adama tanha mimoonan.chera in roozegare lanati cheshm nadare baham boodanhaye adamaro bebine.

elahe & ramin
ساعت23:02---10 تير 1391
سلام داداشم.مرسی ازاین همه لطفی که نسبت به ماداری.من ورامینم به داشتن داداشی چون توافتخارمیکنیم.موفق باشی سامان عزیزپاسخ: بابا به خدا شرمنده م ميكنى آبجى بزرگه ى مهربونم ، بابا رامين جون داداشمه تو هم آبجيمى بابا به خدا وظيفمه ، من كه كارى نكردم !!! اميدوارم خوشبخت بشين عزيزاى من ، به خدا براتون دعا ميكنم ، اميدوارم با قلب پاكتون به تمومه خواسته هاتون برسين بازم ممنون كه قدم رنجه ميفرماييد و به وب خراب ما سر ميزنيد بازم بياين خوشحال ميشم .

sara
ساعت21:10---3 تير 1391
man koochike shomam.ishaala k be hameye khastehaye shirinet miresi azizam.

elahe & ramin
ساعت11:48---30 خرداد 1391
سامان جان باافتخارلینک شدی داداش گلم

my love
ساعت19:31---27 خرداد 1391
خیلی احساسی هستی، بابا ایول. جای خوشحالی داره وقتی عشق های پاکی مثل تو رو میبینم. موفق باشی دادا....

farzaneh
ساعت15:28---14 خرداد 1391
to ham baram mesle dadash haye khodam azizi
duset daram


farzaneh
ساعت11:56---14 خرداد 1391
روز مرد رو بهت تبریک میگم سامان من
برای خودت مردی شدی هاااااااااااااا
: X


farzaneh
ساعت9:41---10 خرداد 1391
سلام داداشی خواهش میکنم این شعر که بقیه شعرها قابل تو رو نداره

امیدوارم توی تمام امتحانات مجازی ( درسی ) و تمام امتحانات حقیقی ( زندگی ) موفق باشی عزیزم

به خدای مهربون میسپارمت
پاسخ: خواهش ميكنم خواهر جونم ، ممنونتم واس خاطر اين همه لطفى كه بهم دارى خوب من اميدوارم تو هم هميشه تو زندگى موفق باشى و به تموم خواسته هات برسى خواهر گلم .


محدث$m
ساعت18:25---4 خرداد 1391
سلام بیا به منم سربزن...وبت جالبه

hossein
ساعت19:43---19 ارديبهشت 1391
سلام داش سامان

چه احساسات قشنگى دارى ، منم عضوت شدم

دوست دارم در راه رسيدن به اهدافت كمكت كنم
پاسخ: دمت گرم داش حسين از بودن با تو در مسير اهدافم افتخار مىكنم از اين به بعد ما با هم داداشيم و اگه مشكلى داشتيم مىتونيم باهم در ميون بذاريم. MER30


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






نوشته شده توسط Saman Azimi در چهار شنبه 20 اسفند 1390

و ساعت 10:39



.:: Powered By LOXBLOG.COM Copyright © 2009 by samanazimi ::.
.:: Design By :
wWw.loxblog.Com ::.




سلام دوست هاى گلم... به وبلاگ من خوش اومدید. امیدوارم از شعرها و دلنوشته هایی که براتون میذارم خوشتون بیاد... . دوستتون دارم. سامان
samanazimi84@yahoo.com




Saman Azimi
Nafas




۩ پناهگاه امن دل ۩ ( ABJi Mehrsa )
ღ☺◄░▒░☼دُختَـرﮯ بـآ اِسآنسـ غـــــــــم ღ☺◄░▒░☼ ( ABJi Zhila )
✯ ✮ ✔End world✔✮ ✯ ( Sherlok )
سنگ يا قلب ( ABJi Sana )
پسرى از شهر باران ( Dadash Mehrab )
دفتر احساسات من... ( ABJi Fatemeh )
ه♥●•٠·˙ ˙·٠•●♥حرفای نگفته♥●•٠·˙ ( ABJi Asal)
حقيقت عشق (ABJi Sadaf )
شب هاى بارانى ( Abji Zahra )
روزى روزگارى ( Dadash Saeed )
بنام خداى بچگى ها... (Abji yeganeh )
music parvaz ( Dadash Mohammad )
♡☼☃ تــا هـــســتــمــ ☃☼♡
لباس زير
کلبه تنهایی من ( ABJi Mina )
شبهای تنهایی ام ( ABJi Zahra )
SarPanahe_Asheghi_Bi Ma'shoogh ( DADASh Mehdi )
Faghat_Maale_Khodam_Baash ( ABJi Narges )
Salam Banoo ( ABJi Maryam Banoo )
Khaterate_Tanhayi_Ham ( ABJi Zahra )
AĻ@cн!ģħ ♪ ☼☺♣ ღ♪☼☻♥ (ABJi Kimiya )
Istgah_Be_Istgahe_Ghalbam... ( ABJi Neda )
Saaf o Sade ( Dadash Ehsan SheytOon )
Harfe Del ( ABJi Ayla )
Khat_Khati_Haye_Zehne_Yek_Princess ( ABJi Princess )
Makhroobeye Roya ( ABJi Melina )
Korean Lovely ( ABJi Mina )
Beinol Haramein ( DADASh Farshad )
Hasti ( ABJi Roghi )
Ghamkade ( ABJi Mehrsa )
Dokhtari_Az_Jense_Baran ( ABJi ... )
Zemzeme_Haye_del (ABJi Yekta And ABJi Elham )
Gham Kade (ABJi Mahsa )
Eshgh Bazi ( ABJi Sheida )
Man Hani 15 Saal Daram . . . ( ABJi Hani )
Taranom ( ABJi Elnaz )
Delbakhteh ( ABJi Zahra )
TEARs & SMILEs ( DADASh Siavash )
Dokhtari_Az_Ehsaso_Havaye_Barooni (ABJi Maryam.Nana)
Marde Tanha ( DADASh . . . )
Asheghe Tanha (DADASh Siamak)
Eshghe Ma ( ABJi Dijam )
Gooyand_Khoda_Hamishe_Ba_Mast.... (DADASh Hossein)
Love Story ( ABJi Diyana )
Tanha ( DADASh Mita )
Be_Faseleh_Yek_NafaS ( ABJI . . . KiKi )
Allah ( DADASh Hamed )
Man_Khodaro_Daram (ABJi Haimy )
Safare Eshgh ( Siavash + Farzaneh )
Zendegi_Lahze Hayi_Baraye_Ba_Ham_Boodan (ABJi Mitra)
Midooni Cheghadr Dooset Daram ? ( Elahe + Ramin )
Dokhtarane Darya (ABJi Sayeh & ABJi Nastaran)
Nagofte_Haye_Delam ( DADASh Nashenas )
Eshghe Tanhayi ( ABJi Shaghayegh)
Hamishe_Ba_Ham ( DADASh Yas o ZanDadash )
Ash'are Asheghane ( ABJi Atefeh )
ALone ( DADASh Ramin )
Daram_Divoone_Misham ( ABJi Sarina )
Dokhtaraki_Be_Name_Sahar (ABJi Sahar)
Mandegar_Tarin_Yadegar ( ABJi Nahid )
Lonely (DADASH Shahin)
Fereshte Haye Ashegh (ABJi Negin)
Rahgozar (ABJi SaharNaz)
DADASh Mehrdad
Eshgh Haye Dorooghin (ABJi Parisa)
DarkSide (ABJi ZarY)
Donyaye_Ghamgine_Mano_Hastim (ABJi Sogand)
DarD_O_Del (ABJi Negin)
DADASH Mehdi
Hanozam Asheghetam ( Fereshteh ABJi KoChOolOoYe AsheGh)
(Meysam + Mahsa)
Eshghe Pak (Faeze + Ahmad)
Eshghe ZiBa (ABJi Hasti)
DelShekasteh (DADASH Hadi)
Lonely Girl (ABJi Atieh )
Eshgh = Naresidan (ABJi Mohadese)
Dokhtare Tanha (ABJi Elena)
Kolbe_Tanhayie_Man (ABJi Farzaneh)
Ghalbe Shekasteh (ABJi Nafas)
DADASH Mohsen
Dokhtari AZ Jense Shishe (ABJi Kimiya)
Bahoone BI Bahoone (ABJi Sara)
Mehrabanane (AbJi Zahra)
Bale Shekasteye Man (ABJi Afsaneh)
AshegheMajazi (Saman Joon)
DADASH Mohammad Reza
Harime Del (ABJi Sahar)
Alma Ariyayi (ABJI ALMA)
ردیاب خودرو

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان عشق حقيقى ، عاشقان حقيقى و آدرس delbakhtegan.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لی





قالب بلاگفا












شعرهاى سامان عظيمى ؛ اس خالى , سعی کن همیشه تنها باشی , داستان عشق من , نثر , أدبی , نثر ادبی , عاشقانه ها , نثر، أدبی، نثر ادبی، عاشقانه ها , خداحافظ ,




»تعداد بازديدها:
»کاربر: Admin


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 7
بازدید ماه : 231
بازدید کل : 76577
تعداد مطالب : 54
تعداد نظرات : 648
تعداد آنلاین : 1